MONITORIZAREA SI EVALUAREA REZULATELOR
Înregistrarea şi evaluarea rezultatelor se va face în pararel cu desfăşurarea planului de actiune. La sfârşitul fiecărei activităţi se vor trage concluzii cu privire la modul cum au fost atinse obiectivele propuse şi acestea vor fi discutate cu elevii, ei înşişi fiind implicaţi în evaluarea acţiunilor. Diriginţii vor evidenţia elevii care au dovedit interes deosebit în desfăşurarea activităţii şi îi vor mobiliza pe ceilalţi prin metoda exemplului pozitiv.
Vor fi premiate clasele cele mai curate, clasele care au reciclat cea mai mare cantitate de hârtie şi elevii care au participat la cele mai multe evenimente ecologice.
În procesul verbal încheiat se vor menţiona lucrurile bune, lăudabile, dar şi cele asupra cărora mai trebuie insistat. Acolo unde indicatorii propuşi nu pot fi atinşi, acţiunile vor continua şi după termenul stabilit. Elevii sunt informaţi despre toate economiile obţinute şi cheluielile făcute, toate acestea fiind afişate pe panoul ECO-ŞCOALA.
După şapte ani de activitate se poate trage concluzia că s-au putut realiza multe lucruri cu banii obţinuţi prin efort propiu, alteori cu ajutorul unor sponsori. Şcoala este mult mai curată, constituie un mediu plăcut pentru desfăşurarea procesului didactic, aspectul estetic al serei şi al curţii s-a îmbunătăţit considerabil.
Schimbarea atitudinii şi a conduitei elevilor şi profesorilor faţă de problemele şcolii sunt indicatori care arată că efortul depus în realizarea acestui program a avut un rezultat pozitiv.
Reuşita demersului nostru depinde de fiecare dintre noi şi dacă vom izbuti să ne menţinem în acest mare program înseamnă că scopul unic a fost atins-educarea în sensul dezvoltării responsabilităţii pentru menţinerea sănătăţii mediului înconjurător şi, implicit a propriei sănătăţi, precum şi conştientizarea asupra necesităţii de a acţiona unitar pentru îmbunătăţirea calităţii mediului.
Inapoi
|